03-02-2013

Drawing `Balance`

Drawing `Balance`

6 opmerkingen:

  1. Original Y bello. La piedras fantásticas. Enhorabuena!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ¡gracias por tu cumplido en mi dibujo. Les deseo usted tiene un gran día.

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca,
    Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Je maakt zelf ook mooie dingen zie ik.
    Mooie tekening. Die stenen glimmen echt.

    Ik zag dat je ook vrouwen in 'vreemde vormen' tekent (vrouw in schelp). Het je mijn vrouwtjes in de orchidee gezien? http://orchideeschilderij.blogspot.nl/2010/05/orchid-ladies.html

    Veel teken- en schilderplezier! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi! I want to wellcome you as a new member of my blog. Allways fun to meet new friends! I would like to follow you too; but I can´t find were to. I don´t have Google+ you see.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Catharina, thank you for your warm welcome I've made ​​some changes to my blog and if it is good you can now follow me. Greetings Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jennifer,
    Wat gezellig dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog! Dankjewel voor je complimentje over mijn tekening `Balance` Diegene die de tekening heeft gekregen is er erg blij mee. Ik teken idd soms `vreemde vormen` In een kunst boekje zag ik een bronzenbeeldje staan (vrouw in schelp) en het beeldje sprak me aan.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen